Tuesday, August 6, 2013

Salam Lebaran

Assalamualaikum.....


Ok, sempena Syawal yang bakal tiba ni...dikesempatan ini aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN...diri ini menyusun sepuluh jari mohon kemaafan jika ada salah dan silap yang tak disedari. Maklumlah, kita manusia biasa yang tak pernah lari dari melakukan kesilapan kan?

Ermm....pada yang akan pulang ke kampung tu, berhati2 memandu..biar lambat asal selamat yerk.. aku balik kampung hari ni, lunch hour nanti...suke2 hati je amk half day..hikss...takpe laa...bosses bukan ada pun sebab dah ramai yang bercuti. Aku balik lewat cikit raya tahun ni, nak tahu sebab ape??..hehehee..ada lahhh..hahahaaaa..

Ok laa, banyak pulak aku melalut ni, dah mintak2 ampun maaf kang nanti buat salah pulak..hikss...

Sampai sini dulu celoteh aku...kita jumpa lagi lepas raya...lau aku rajin nanti aku update gambar raya yerrr.......tunggu je laa lambat or cepat...hihihii...

ok, salam lebaran dari aku.......=)


Love,
Cik Dayana

No comments:

Post a Comment