Friday, December 13, 2013

Jodoh itu Rahsia Allah..

Assalamualaikum...

Lamanya tak update blog..nasib baik aku ingat lagi nak menaip kat sini..hahaa...Hurmmm....berbulan2 aku sepi..walaupon sepi..tp aku still jadi silent reader sbb nye blog org menarikk n aku suka baca..hehee...dlm sepi jgk bnyak perubahan dan akan berubah dalam hidup aku..tak same macam dulu...''aku yang dulu bukan laa yang sekarang..lalalaa''....haha..ehh...ter-nyanyi plak..hikhikk..

Oklah..oklaaa...
actually...dlm pd aku sepi tu..aku sbenarnye baru je jd tunangan org..hehee...tak sangka..pejam celik pejam celik..aku ni dh ad en.Tunang rupanya...dannn..tak lame lagi akn btukar status...wahhh...y tu lagi aku rs tak pcaye...hihi...mgkin benar...ni laa jodoh aku y sudah tertulis untuk aku y aku sendri tak sangka2...ibarat kn org tua2 ckp..jgn tlalu mngharapkn sesuatu yang belum pasti kerana yang pastinya...bukan yang di harapkn itu laa akn ad dalam genggaman kite...cmtu laa lebih kurang..hihii...

Ermm...well.....aku rs bersykur sgt2..sbb aku still diberi peluang untuk merasa hdup bahgia...hrap2..biar laa ia berkekalan smpai bile2...hidup ni ibarat roda y berpusing..kekadang kite di atas..kekadang kite dibawah...kalau inginkn perubahan, kite kne ubah diri kite sndri dulu bru laa yang lain2 akan menyusul....mudah mudahan hdup kte sentiasa diberkati NYa..amin...

Ok laa...dh bnyk aku mbebel...ni aku msukkn sdikit sbnyk pic ms mjlis tunang hr tu...actually, mjlis ni simple jer...pelamin pon akak ipar aku y buat..ckup laa ala kadar jer..sbb mjlis besar (mjlis kwen aku y sdrhana shja) akn myusul lps ni...so, buat laa skadar y tmampu ajer...hehee...layankan pic jer ea...sory, pic aku sesaje..sbb pic lain takde dlm pc aku..hihiii..

makeup ni mcik aku sponsor..aslnye nk makeup sndri jer...:)
tp dh ad org nk sponsor, aku trima jer..hehee


buat simple2 tp nmpk mcm aku nk nikah jer..haha..tkpe laa..last mint mcm2 ltk jd complete..
pelamin tuh la akak ipar aku buat...kain tirai nye mak aku jhitkn..sng jer..jd jgk mini pelamin..

with my beloved mum and mkcik aku (y sponsor makeup)



oh yer..gmbor stu fmily lgsung takde..huhu..sedih..sbb ms ni adk brdik aku 3 org tak dtg sbb ad hal..mjlis ni buat kt umh abg aku kt Gombak, so, dorg di Dungun, Trg..tp takpe laa..nanti kwen bru meriah ckit..jmputan tunang pon sdara mara n kwn rapat jer..
alhamdulillah..sume bjln lancar..mudah mudahan mjlis kwen aku nt pon bjln lancar..


Pic tak bnyk sbb time2 last mint camera takde..aku mtk tlg cousin aku nk pkai cmera dia tp dia ttgl memory card..so, mostly pic aku sume dr hp...n y ni je ad pd aku..y lain sume dlm hp org y amik gmbo aku..rmai sgt..mls nk mtk..simpan ni je laa jdkn kenangan..heheee...

Apepon, doakn agar ikatan ni berakhir ke jinjang pelamin ea..insyallah..aminn...

ok laa..thanks for reading..


Love,
CikDayana



No comments:

Post a Comment