Tuesday, May 27, 2014

my new life begins....

Salam,

Lamanyaaaaa tak update blog...ayt yang selalu orang gune..dh bersawang blog aku..hehe...well, memang betul pun....lama aku menyepi..menyepi kerana a lots of works, things n everything to do...dan dikesempatan itu aku dah bertukar status menjadi Puan...hehee...yang ni memang tak disangka-sangka..sekejap jer masa berlalu..dari anak dara, sekelip mata jer bertukar status isteri orang....(^___^)

So, my life after married...everything smooth..seperti yang dirancang..alhamdulillah...aku cukup bahagia dengan kehidupan aku sekarang..hopefully..biarlah bahagia ini berkekalan ke hujung nafasku bersama suami...semoga cinta, kasih dan sayang kami juga selalu segar dalam hati kami serta diberkati olehNYA...amin..

Well....gambar kahwin aku nanti akan diupdate...ntah bila pon aku taktahu la..hehe..insyallah...bila aku kelapangan nanti..Tentang perancangan majlis aku dari A-Z..alhamdulillah..semuanya lancar seperti yang dirancang..yang tak rancang pon macam terancang jgk..haha..ape aku mengarut niii...hihii..

Oklah...sampai disini dulu celoteh aku..saje nak update, kasi panas cikit..nanti bile dah start update..mesti taknk berenti update..heheee...mungkin laaaa...aku tak kata pasti..hehe..

Ok..see sooonnnnn....


*update y boring tnpa gmba..heeee.. :D






Love,
Mrs. Dayana (dah tuka name yer..hehee)

3 comments:

  1. Selamat pengantin baru puan dayan hihi.. sori tak dapat datang majlis, Ammar baru keluar dari wad masa tue huhuu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee..rs lain pulak bile jd Puan ni..haha..thanks en farihan n its ok..sy pon bru bc blog psl ammar msuk wad tu..kesian dia..tp..alhamdulillah dia dh sihat kn....:)

      Delete
  2. www.nonwovenbagmalaysia.com.my/ www.magspremiums.com
    MAGS PREMIUM GIFTS SDN BHD We specialize in premium and corporate gifts printing (cenderamata korporat) , Welcome to custom made your own design on the gifts. Example: non woven bags, tshirt, lanyard, keychain, etc...

    ReplyDelete