Tuesday, December 31, 2013

Welcome 2014

Salam...

haii kawan2 blog ku....

Pejam celik, pejam celik..hari ni merupakan hari last dalam kalendar 2013...begitu jugak dengan kehidupan kita semua. Memori 2013 pada aku terlalu banyak seperti tahun-tahun sebelum ini...macam2 yang dah berubah termasuk lah diri aku sendiri. Ada yang sedih tapi ada yang happy...apepon, aku tetap bersyukur kerana masih lagi diberikan peluang untuk bernafas dalam dunia yang serba mencabar ini..aminnnn...

2013....aku rasa macam terlalu singkat masa nya...cuma yang berubahnya, aku bertukar tempat kerja, dari situ bermula laa banyak perubahan yang aku rasakan, aku dapat kawan baru, bos baru dan semua baru laa...tapi pada aku, tempat lama juga yang terbaik..sbb kt sana ramai kawan2..dari sana juga laaa aku mulakan kerja aku sebagai penjawat awam...kenangan dengan dorang takkan aku lupa sampai bila2..dan tahun ini juga aku bertemu dengan jodoh ku..insyallah...semoga ikatan ini ke jinjang pelamin dan seterusnya kekal ke akhir hayat kami...aku dah taknk buang masa lagi..tahun ini juga merupakan tahun ke-2 aku sebagai part time student...fuhhh...bulan ini aku semester ke 5...another 4 sems to go...pray for me yerkk...agar dapat aku merasa convocation dan menggengam segulung ijazah..aminnn...

Ok..ape wishlist korang untuk 2014?...aku macam biasa laa..tak reti nak buat wishlist...hehee..tapi, aku cuma berharap dan berdoa, aku terus diberkati olehNYA..dapat hidup bahagia bersama keluarga tersayang, dapat ubah diri menjadi yang lebih baik..dan 2014 juga merupakan tahun yang akan menjadi tahun paling indah dalam hidup aku..insyAllah...mudah-mudahan..DIA permudahkan segala untuk aku nanti...amin..
Aku doakan semoga korang semua berjaya capai wishlist korang untuk new year nanti..amin

Aku sebenarnya macam biasa laa..takde idea nak update blog ni...hehee...so, rs nye sampai sini jer kot karangan aku...hopefully korang tak kisah..heheee....

ok..jumpa tahun depan yer.....:)


Thanks for reading...Muaxx


Love,
CikDayana




No comments:

Post a Comment