Monday, March 3, 2014

Counting Days...

Salam,

Hati ini begitu nervous, risau, takot dan macam-macam lagi...

Walaupun tinggal beberapa bulan jer lagi menuju hari bahagia dan bersejarah dalam hidup aku...aku still tak boleh lari dari perasaan itu....hari-hari aku berdoa semoga semuanya lancar seperti yang di rancang..dan masih banyak lagi perkara yang perlu aku uruskan..harap-harap aku kuat dan mampu harungi segala cabaran..

Kawan-kawan tersayang..doakan aku...semoga segalanya dipermudahkan...

Preparation?
So far, dalam 70% sudah settle...wuhuuuuu.....alhamdulillah...

Semoga Allah s.w.t permudahkan segala urusan aku..aminn...


note: aku nak kawen daaaaa.....(^____^) how excited i'am....hikhikhikk...macam gatal sgt jerk....uiiiittt..hahaaa


bye2


Love,
CikDayana

No comments:

Post a Comment