Thursday, November 29, 2012

Holiday...

Salam,

Sebenarnya tak tahu nak mulakan dari mana..
tapi, dah sedia maklum bagi tajuk..so...itu laa cerita yang nak diceritakan..hehehee..
sebenarnya teringin sgt nk pegi bercuti...nk rehat2, relax2 n tenangkan fikiran..maklumlah..tahun 2012 bakal tamat tak lme lagi...tggl sbulan lbih je lg...n cube bayangkan dalam masa setahun ape yang kita tlh buat, apa yang tlh kte lalui n ape yang tlh kte dapat...hmmm......

Kalau nk diikutkan, dlm ms sepanjang tahun 2012 ni, mcm2 dugaan dan cabaran pernah aku lalui...tp yang tuh...later2 laa aku cite...nanti utk post new year takde cerita pulak nk mngarang..hehehee...
ermm...ok, berbalik pd perancangan bercuti aku ni...sbrnnya teringin nk pegi tempt2 yang best mcm pulau ke, pantai ke..oppss...aku org Terengganu, pantai tuh dh bese laa bagi aku kn tapi kadang-kdang dtg jgk mood nk g pantai tuh..heheee...kdg2 skali skala blk kg, best jgk jalan2 or picnic kt pantai ng fmly...lain feel nya lau bsama org tsyg kn?..hehee..

Aku terfikir jgk, tringin nk pegi luar pd Msia,...amboii...ni bajet over skit laa..hahaa..alaa...cr tmpt yg murah2 n dkt laa..cm Indonesia ke, Thailand ke, Vietnam ke..Sabah n Sarawak ke..ehh...ni kategori lua msia jgk ke?..hehee...alaa....lbh kurang laa..pndek kata, yang memerlukan naik kenderaan atas awan tuh haa...even dlam msia pon..hehe...actually, aku belum pernah lgi naik flight...cmne ntah kead nye kn..insyallah...satu hari nanti, pasti aku berpeluang naik..mne tahu nk pegi honeymoon ke, pegi buat umrah ke...haa...tu slh satu dr impian terkini aku jgk..hehehe....insyallah..klau diizinkanNYA n dmurahkan rzeki...aminnn....
Haaa...dh melalut dh aku ni...tajuk bercuti tkr jd impian pulak dh..:) erm...pe plan korang utk cuti2 malaysia hjung tahun ni?..mst best kan...ok laa, selamat bercuti pada yang akan bercuti...jgn lupe berhati2 d jalanrya bg yang drive, n bagi yang fly makesure jgn tertinggal flight...prepare awl2..rugi wooo lau tertinggal flight..hehehee..nah aku tempek kn skali tmpt2 mnarik tuk cuci mata...;)

Langkawi.....

 
Pulau Redang...wowww....:)

 
Cameron Highland....fuhh....sdpnye strwberi...=)

 Bukit Tinggi...best jgk...ala2 english style...hehe

Batu Ferringi, Penang..cantik kn?..

dan...











 Durian?...
ape kaitan?..
ni mksudnye...balik kampung, tggu Durian runtuh ler....
lagi sedap...bagi hantu2 Durian..hehehee...

dah, tu je laa...nt mkin mnjadi2 plak holiday aku ni..heheheee
aku takleh bcuti lagi hjg tahun ni..sbb next month study week utk final Jan nt...
adakah aku akn study?..hehee..smestinya last mint bru study....haha...tpi oleh krn jgk cuti dh tak bnyk..so, aku postpone dlu holidy aku ke tahun dpn...insyallah...ok laa..takde idea dh nk taip..hehe...
bubye2 kawan2....:)

Love,
cik Dayana



No comments:

Post a Comment