Wednesday, March 13, 2013

Random Pic's 2012


 As salamm......

hari ni aku masukkan pic2 2012..dalam kenangan...sebenarnya ada banyak lagi tapi takpe laa...setakat ni..aku tunjuk yang ni dulu...asalnya nak masukkan by a month...tapi macam leceh sikit sebab aku ltk pic dalam folder campur2 jer..tak letak tarikh..kena tengok satu-satu baru tahu tarikh..hehe...pemalas betul..takpe laa...asalkan ade..kan....ok..sila laa tengok the part of it from my memorable 2012.....=)


Biarlah gambar bercerita.........





 3 dari atas tu reception my cousin, ni je gamba yg ade, y lain sume dgn photogrpher a.k.a also my cousin...=)



 4 dari atas ke Kedah n Perlis...:)


 di Melaka...




Perak..

Sebenarnya banyak pic aku je kan?..hahaha...lantak lah..malas nak pilih2 dah..nanti aku upload lagi gambar2 cuti2 n memory 2012 aku yer...hehehee...

Thanks for reading..hehee...


Love,
Cik Dayana



No comments:

Post a Comment